28 Mart 2010 Pazar

PAZARTESİ GÜNÜ DUASI

Bismillahirrahmannirrahim,Değerli Dostlar hepinize hayırlı bir hafta geçirmenizi Rabbimden temenni ediyorum.Hep diyoruz ya!"Dua mü'minin silahıdır."Kendi hesabıma hep gereği gibi dua edemediğime üzülmüşmdür  ve nerede güzel bir dua okusam onu ezberlemeye çalışırım veya kesip saklarım. Zaman zaman çıkarıp okurum.Bugün de kitaplığı karıştırırken birkaç sene evvel bir gazeteden kesip sakladığım,günlere göre dualar geçti elime ve sizlerle  de paylaşmak istedim.Günlere göre yayılamaya çalışacağım inşaallah.Duamız kısaca şöyle:


Allah'ım,övgü ve şükür,sonsuz kalıcılık,Yücelik ve Ululuk,ancak sana mahsustur.Salat ve selam efendimiz Muhammede(sallalahu aleyhi vessellem)ve O'nun al ve ashabına olsun.
Allah'ım, Hainlerin hıyanetlerini,hilekarların hilelerini,zalimlerin zulmünü yakala ve benden uzak tut.Ümit edip de ulaşamadığım,gönlümden geçirip de def edemediklerim için Sana sığınıyor ve Senin yardımını istiyorum.
Ey kederleri gideren,gamları dağıtan ve zulme uğrayanların duasını kabul eden Allah'ım!Günahlarımın çokluğu nedeniyle bana azab etme.Beni affet ve bana rahmet et.Eğer bana azab edersen,sebebi günahlarımdır.Eğer affedersen,şüphesiz Sen çok Aziz ve Hakim bir Bağışlayıcısın.
Allah'ım,Bizi ve dinimizi salamete ulaştır;ölüm şarhoşluğu sırasında bizi imandan yoksun etme.Senden korkmayan ve bize acımayanı başımıza askıntı etme.Bize dünyanın ve ahiretin hayırlarını ver.Hiç kuşkusuz Senin her şeye gücün yeter.Amin.

1 yorum:

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

duanıza içtennnnnnnnnn bir aminnnnnnnn diyorum....

ne zaman hangi yıl mersindeydiniz...şimdi çok kalabalık mersin..sevgiler